maandag 4 juni 2012

Het lijkt al heel wat

De volgende drie zijn ook weer gemaakt.

Star gardener, 57 stukjes had dit blokje.

Waste not

Wedding ring
Nu sta ik al op een totaal van 46 blokjes. Bijna op de helft, ik ben al over 1 derde heen en we gaan stug verder. Afgelopen week heb ik niets gedaan dus dat worden er 4 deze week. Gelukkig heb ik vakantie.

Zo kom de quilt er uit te zien, dit is al wel de breedte maar niet niet de goede lengte. 
Nu de honden er even niet zijn kan ik alles mooi uitstallen in de huiskamer. Om even te kijken welke kleuren ik nu het beste kan gebruikten en om er gewoon even de hele dag naar te kunnen kijken.

2 opmerkingen:

  1. dag mop,

    Ze wordt prachtig! Waar het al niet goed voor is als wij op vakantie gaan. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Karlijn,

    Wat een werk, maar echt prachtig!
    Je site is erg leuk om te bekijken :)
    Fijne vakantie!

    Liefs, Nucha

    BeantwoordenVerwijderen